Spreker

Leslie Cottenjé

General manager & zelfstandig keynote speaker

Leslie Cottenjé is een ondernemer uit Brugge en mama van twee jongens. In 2015 lanceerde ze samen met haar partners een Gentse tech scale-up. In 2020 en 2021 behoorde de scale-up tot de 50 snelst groeiende bedrijven van België. Onlangs gaf ze de CEO-fakkel door.

Momenteel is ze algemeen directeur bij Codit België, een IT-consultant gespecialiseerd in digitale transformatie. Doorheen haar carrière werd Leslie erkend voor haar ambitieuze parcours. In 2015 werd ze genomineerd voor ICT Lady of the Year, in 2018 werden haar prestaties erkend met een nominatie voor Female CEO of the Year en in 2022 prijkte ze op de lijst van de Inspiring Fifty Women in Tech.

 

 

Wanneer

10u40 - 11u10

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

AI is alomtegenwoordig, geen bedrijfspitch komt voorbij zonder dat erover wordt gesproken. Vergelijk het met de komst van de iPhone. Organisaties zochten toen koortsachtig naar manieren om met hun mobiele app relevant te zijn op het innovatieve toestel. Met AI is die drang naar relevantie niet anders.

De realiteit is echter dat er nog een grote kloof bestaat tussen goede en waardevolle AI-toepassingen die werkelijk iets bijbrengen en de technologische en strategische realiteit van veel bedrijven.  

Om die kloof te dichten moeten we op twee niveaus stappen zetten. De data-strategie en governance van je bedrijf op orde krijgen, maar vooral helder hebben welke uitdaging je wil oplossen voor klanten of medewerkers met slimme data-toepassingen (of ja, AI).

 

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term