Spreker

Michael Schack

Artiest

Met zijn hoger diploma economie en marketing op zak, was het initieel niet Michael Schacks bedoeling om internationaal één van de bekendste Belgische drummers ooit te worden, maar de doorbraak van de vermaarde Antwerpse band Blue Blot duwt hem begin 1991 de tourbus op.

Niet veel later richt hij mee Groovemania op, wordt hij achtereenvolgens vaste livedrummer bij Clouseau (’95-’97), Camden, Kate Ryan (2006-2012), Milk Inc./Regi Live (tot op heden),  Ozark Henry (2006-2011), Soulsister (2008-2011) en speelt hij talrijke singles en CD’s van bekende artiesten en Benelux tv-series in.

In 2001 breekt hij ook internationaal door als solodrummer, dankzij het vertrouwen van Roland Corporation Japan die hem als V-Drums product artist de wereld rondvliegt langs de grootste drumfestivals en internationale muziek events.

Wanneer de jonge Belgische producer Netsky hem midden 2011 verzoekt om vanuit zijn Sportpaleis-ervaringen met Milk Inc. ook Netsky Live productioneel mee vorm te geven, wordt Michaels internationale impact niet veel later compleet: Netsky Live’s talrijke headline slots in concertzalen en op festivals over de hele wereld bevestigen zijn status als voortrekker van een splinternieuwe generatie drummers, die technologie en spectaculair gespeelde live muzikaliteit samenvoegen.

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Generation remix

In een onderneming staat de CEO - samen met zijn CF, HR & andere O’s - vooraan. Het lijken zowaar de zangers op een concertpodium, omringd door een personeelsgroep van muzikanten, logistieke backstage medewerkers en een hele resem technici. Maar op de werkvloer kunnen leeftijdsgebonden, statutaire en culturele verschillen tot onbegrip en verlamming leiden.

Met ‘Generation Remix’, brengt Michael Schack een voorstelling om de generatie- en statutaire kloof op de werkvloer te dichten. Via muziek laat hij ons voelen dat we ondanks verschillen veel meer gemeenschappelijk hebben dan we denken of verwachten.

Bestel jouw Super Early Bird ticket voor 30 juni

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd het #1 sustainable lovebrand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Michelle Dassen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Vince Buyssens
Starhaven

Creatief Digitaal Strateeg

Vincent Pierquet
TikTok

* De inhoud van de sessie wordt later bekend gemaakt *

Yannick De Smedt
OMcollective

Marketeer erger je niet. Het ideale marketingplan to the rescue!